maandag 23 juli 2012

Review: Revlon lip butters

Vandaag staat er een review op het programma en wel van de Revlon lip butters. De meeste mensen zullen er wel eens van gehoord hebben, aangezien ze best populair zijn in Amerika. Ze zijn daar ook al een tijdje te koop, maar worden pas komende maand in Nederland verkocht. Toen ik op vakantie ging naar Amerika wist ik niet dat ze hier verkocht zouden worden, dus daarom heb ik er daar 4 gekocht haha.




Ik heb de kleuren 080 Strawberry Shortcake (roze), 060 Gumdrop (licht paars), 015 Tutti Frutti (oranje) & 035 Candy Apple (rood). In die volgorde staan ze ook op de foto. Revlon beschrijft de lip butters als een lip balsem met kleur, ze moeten je lippen dus verzorgen en tegelijk een kleurtje geven. Je kan het vergelijken met een gekleurde labello. Persoonlijk denk ik dat ze hun werk fantastisch doen. Op je lippen voelen ze heel zacht en dat blijven ze ook na een paar uur. De kleur vervaagt wel als je eet en drinkt, maar dat is vrij normaal. De pigmentatie is niet heel erg geweldig, maar dat is ook niet iets wat ik verwacht in een lip balsem. Als jij iemand bent die echt van felle gepigmenteerde kleuren houdt, dan zou ik voor een echte lipstick gaan. Ik denk dat dit draagbaar is voor heel veel mensen, aangezien je niet een ontzettend felle kleur op je lippen hebt, maar je toch wel een kleurtje hebt. Het is ook goed voor mensen die felle kleuren nog eng vinden, stel je durft geen fel rode lipstick te dragen, probeer dan eens een rode lip butter. Zo krijg je toch een idee van hoe het eruit zou zien en kan je langzaam opbouwen naar de felle kleur.


Op de bovenstaande foto staan de kleuren ook weer in dezelfde volgorde als genoemd. Je kan zien dat de pigmentatie per kleur verschilt, zo is de paarse kleur duidelijk minder gepigmenteerd dan de rest. Het is dus slim om de kleuren in de winkel te swatchen, zo weet je zeker dat je een kleur pakt met een pigmentatie die jij fijn vindt.

Samengevat:
Volledige naam: Revlon colorburst lip butter
Zou ik het product aanraden?: JA JA JA, het voelt zo lekker op je lippen en het houdt je lippen vettig, wat ik persoonlijk heerlijk vindt. 
Prijs: $7.49 bij de ULTA, wat de Nederlandse prijs gaat worden, weet ik niet.
Verpakking: Vrij normale verpakking met aan de voorkant Revlon erop. Je trekt het omhulsel eraf en je draait aan de onderkant om de lip balsem omhoog te krijgen.

Lots of love,
Zoë


2 opmerkingen: