woensdag 24 oktober 2012

TAG: Confessions of a beauty guru!

Hoi hoi!

Vandaag staat er een tag klaar, enjoy! De vragen zijn wel in het Engels, dus ik hoop dat dat geen problemen geeft. :)


1. How many hours a week do you spend filming/ editing videos?
Op dit moment besteed ik niet veel tijd aan het maken en bewerken van video's, omdat ik me op het moment op school focus. Normaal gesproken duurt het ongeveer 1 uur om een video op te nemen en ongeveer 2 uur voor het bewerken. 

2. Are you a spender or a saver?

Ik ben een echte spender haha! Volgens mijn beste vriendinnen is geld uitgeven en van mijn sterkte kwaliteiten en sparen is dan ook echt niet mijn ding. Wel kan ik als ik iets echt graag wil, mezelf dwingen om ervoor te gaan sparen.

3. When is it easiest for you to film?

Overdag, als de zon heerlijk naar binnen schijnt. Helaas gebeurt dat in ons regenachtige Nederland niet zo vaak.

4. What makes talking in front of the camera comfortable for you?

Meestal voelt het gewoon alsof ik tegen mijn beste vriendinnen aan het praten ben, wat natuurlijk totaal niet ongemakkelijk is.

5. What's your worst makeup/ hair habit?

Ik heb heel lang nagels gebeten en heb de neiging stiekem nog steeds....I know, het is verschrikkelijk.

6. One quote that you wish the world would live by?

Live every day like it's your last. Ik heb de afgelopen tijd in mijn leven wat zware dingen meegemaakt, die ik totaal niet had zien aankomen. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik uit elke dag moet halen wat erin zit.

7. How long do you spend getting ready everyday?

Als ik naar school moet, ben ik klaar in 10 (!) minuten. Nou moet ik zeggen dat ik het dan ook meestal hou bij mascara, oogpotlood & poeder, ik heb gewoon mijn slaap nodig. Als ik niet naar school moet, kan ik gerust 1 uur voor de spiegel staan en allerlei dingen uitproberen.

8. Your favorite video on youtube?

Dat zijn twee video's voor mij. Het zijn filmpjes die ik jaren geleden met mijn beste vriendin Lisa heb gemaakt, voor een wedstrijd. Ik ben sinds die tijd erg veranderd en ik vind het best leuk om mezelf zo terug te zien haha.

9. A youtuber that you watch who deserves more views/ subscribers than they have?

Hier zou ik eigenlijk niet zo snel een antwoord op weten. De meeste mensen waarvan ik vind dat ze veel views verdienen, hebben die ook.

10.One thing your excited about in the upcoming year?

Hopelijk eindelijk beginnen aan mijn rijlessen haha! 

11. Your most awkward filming moment?

Alle keren dat mijn vader komt binnen lopen en me echt vreemd aankijkt en ik in de lach schiet haha.

12. How long does it take you to prep for a video?

Ongeveer 20 minuten, ik ben niet goed met belichting, dus de hoop om daarmee iets te doen heb ik allang opgegeven.

13. Are you wearing pants(jeans/skirt) right now or are you actually wearing pajama bottoms?

Ik draag een gewone broek, omdat ik zo naar school moet haha.

14. What are you most proud of in your life?

Dat ik ondanks alles wat er de afgelopen maanden is gebeurd, toch nog positief in het leven sta. :) En dat ik inmiddels in 5 gymnasium zit, zonder ooit een onvoldoende te hebben gestaan op mijn rapport.

Lots of love,
Zoë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten