woensdag 24 oktober 2012

Review: MAC Marilyn Monroe lipstick

Goedenavond!

Ik heb de afgelopen twee dagen ziek op bed gelegen en vandaag had ik zoiets van hé, kom je bed eens uit! Zoals je kan merken, heb ik mijn eigen advies opgevolgd en zit ik nu achter de pc. Vandaar dat er nu dus een review aankomt. Een review over een lipstick van de geweldige MAC Marilyn Monroe collectie. Er zijn veel verschillende meningen over de verpakkingen en het uiterlijk van deze collectie, zelf vind ik hem wel degelijk mooi. Ik hoop dat je geniet van dit review, leun vooral even lekker achter over en geniet van een goede kop koffie. :)




Hier is hij dan, de MAC Marilyn Monroe lipstick waar ik het vandaag over ga hebben. Deze collectie was ontzettend snel uitverkocht in Nederland en aangezien hij een dag nadat ik uit Griekenland terug kwam (hier later meer over...) uitkwam, had ik besloten deze collectie maar over te slaan. Afgelopen donderdag, in mijn herfstvakantie, ben ik met mijn vader een dagje naar Antwerpen geweest en natuurlijk kon een bezoekje aan de MAC pro niet ontbreken. Tot mijn grote verbazing hadden ze daar nog spullen van de collectie, waaronder de lipstick met de naam "Love Goddess". Ik besloot de beauty powder genaamd "Forever Marilyn" en deze lipstick mee te nemen. Zoals ik al zei was deze collectie snel uitverkocht en hij is, zoals de meeste MAC collecties, limited edition. Hij zal dus helaas bijna niet meer te krijgen zijn. Love Goddess heeft een satin finish, wat inhoud dat hij wel wat glans geeft, maar niet erg veel. Ook bevat de lipstick geen glitters. Love Goddess is een rode lipstick met een koude ondertoon. De kleur ligt een beetje tussen rood en roze in. Persoonlijk vind ik het een bijzondere kleur, die je niet overal ziet. Dit is op zich ook wel typerend voor Marilyn, zij is immers ook niet iemand waarvan er duizenden zijn. De lipstick brengt egaal en goed dekkend aan, zoals je wel mag verwachten van een merk als MAC. De lipstick blijft goed zitten en trekt niet erg in de lijntjes. Natuurlijk moet je hem wel bijwerken nadat je hebt gegeten of gedronken.

Hier draag ik de lipstick, zoals je kan zien is het best een opvallende kleur. Je zal met zo'n kleur dus wel de aandacht trekken en hij is daarmee niet voor iedereen even geschikt. Sorry trouwens voor de rest van mijn gezicht, zoals ik al zei, ik kom net uit bed. Hieronder kan je ook nog een close up vinden, waarop je de kleur echt goed kan zien.
De lipstick kost €19,50. Dit is natuurlijk niet een goedkope lipstick, maar niet duurder dan normale lipsticks van MAC. De lipstick is in Nederland te kopen, als hij nog niet uitverkocht is, bij alle MAC counters in de Douglas/Bijenkorf of bij de MAC pro in Amsterdam. Voor mij is deze lipstick zeker een aanrader. Het is niet de klassieke rood kleur en daarom is hij wat speelser. Ik zou deze kleur makkelijker dragen dan een echte felle rood. 


Voor verdere vragen mag je altijd een reactie achter laten of me een mailtje sturen.

Lots of love,
Zoë


2 opmerkingen:

  1. Wauw! die kleur is echt heel gaaf!
    Ik vind de prijs alleen zo jammer haha, ik koop nooit Mac, puur uit principe kwestie.
    Maar als ik dit zie heb ik er toch wel zin in eigenlijk! Leuk artikel! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee! :)
      Bedankt voor je reactie! MAC heeft inderdaad een duur prijskaartje, zo jammer.

      Verwijderen