zaterdag 3 november 2012

Review: NYX Jumbo eye pencils

Een hele goede avond allemaal! :)

Vandaag heb ik een review van de NYX jumbo eye pencils. Dat zijn dikkere potloden met een creamy structuur, die ik persoonlijk vaak onder een oogschaduw gebruik. Ze zorgen ervoor dat de kleur oogschaduw die je gebruikt, nog sterker naar voren komt. 



Op de foto zijn, van links naar rechts, de volgende kleuren te zien: 604 Milk, 614 Lavender, 605 Strawberry Milk, 611 Yoghurt, 616 Pacific, 610 Oyster, 632 Peacock & 601 Black Bean. Zoals je kunt zien zijn de jumbo eye pencils in veel kleuren te krijgen.


De jumbo eye pencils hebben een heerlijke romige textuur, die ervoor zorgt dat het potlood erg makkelijk wordt aangebracht. Ook zijn ze makkelijk te blenden en blijven ze goed zitten, wel raad ik aan er een oogschaduw basis onder te gebruiken. De kleuren zijn, zoals je op de swatches kan zien, erg gepigmenteerd en blijven dat ook gedurende de dag. Kortom, dit kan een kort review blijven, want ik heb geen negatief woord hierover te zeggen. Ik ben een groot fan! NYX is daarnaast ook nog een budget merk, de eye pencils kosten namelijk €5,03 per stuk. Helaas zijn ze in Nederland wel moeilijk te vinden, ik heb er daarom ook veel in Amerika gekocht. Wel weet ik dat ze bij de Douglas op Hoog Catharijne in Utrecht worden verkocht. (Dus niet bij de Douglas op Vredenburg, waar de MAC inzit!) Als jullie nog andere locaties weten waar ze worden verkocht, dan hoor ik dat graag! :)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad, eventuele vragen mag je achterlaten bij de comments en je kan natuurlijk ook altijd mailen.

Lots of love,
Zoë



Geen opmerkingen:

Een reactie posten