zondag 4 november 2012

Review: Yves Saint Laurent Rouge Volupté lipstick

Goedemorgen! :)

Toen ik vanochtend, na een heerlijke nacht vol met slaap, wakker werd, kwam ik al snel tot de conclusie dat ik geen stroom had. Heerlijk zeg, wordt je op zondag ochtend wakker, kan je helemaal niks. Al snel bleek dat de buren er ook last van hadden en dat er dus een storing was. Vervolgens hebben we de storing gemeld en gelukkig werd het binnen 1 uur opgelost, zodat ik nu weer heerlijk online kan zijn. Stiekem vertoon ik nu ook nog huiswerk uitstellend gedrag, want ik heb nog belachelijk veel werk liggen. Maar toch is hier nu een review voor jullie! Vandaag ga ik het hebben over de de Rouge Volupté lipstick van Yves Saint Laurent. Dat is een hele mond vol hé? Ik heb deze lipstick in kleur nummer 8, Fetish Pink.




Laat ik maar eens beginnen met het feit dat ik uren naar de verpakking van deze lipstick kan blijven kijken. Pffff, wat zijn spullen van YSL toch mooi. De prachtige gouden verpakking, met het YSL logo en daarachter de kleur van de lipstick. Kan het nog mooier? Naast de verpakking vind ik de kleur van de lipstick ook werkelijk prachtig. Het is een zachte roze tint, die voor mijn gevoel ook wel iets paars heeft. 


Zoals je kan zien, ziet de lipstick er op mijn lippen haast hetzelfde uit als in de verpakking. De lipstick brengt dekkend aan en voelt erg romig. Dit zorgt ervoor dat hij erg lekker draagt en je lippen niet erg uitdroogt. Ook trekt deze lipstick niet in de lijntjes van je lippen. Dit zijn natuurlijk erg fijne dingen, maar ik vind eigenlijk dat je dat wel mag verwachten van een lipstick met zo'n prijskaartje. Voor deze beauty moet je namelijk maar liefst €29,90 neerleggen. Dat neemt overigens niet weg dat hij zijn geld meer dan waard is. Het is gewoon een prachtige lipstick met een hoge kwaliteit, maar ik denk dat de kleur ook wel goedkoper te vinden is. Het ligt er gewoon aan hoeveel geld je er voor over hebt en hoe makkelijk de lipstick voor jou moet aanbrengen.


Hier nog even een close up van mijn lippen, met natuurlijk de lipstick erop haha. Ik ben zeer tevreden over deze lipstick en zal hem in de toekomst ook met veel plezier blijven gebruiken.

Ik hoop dat je iets aan dit review hebt gehad en als je vragen en/of opmerkingen hebt, mag je die altijd achterlaten bij de comments. Je kan me natuurlijk ook altijd mailen.

Lots of love,
Zoë


1 opmerking: