donderdag 11 augustus 2011

Een kleine update.



Uhhmmm...hoi. Het spijt me echt ontzettend dat het zo lang geleden is dat ik een blogpost heb gemaakt en ik vind het ook erg jammer. Ik zal proberen zo snel mogelijk weer actief te gaan bloggen. Mijn non-activiteit (is dat eigenlijk een woord?) komt eigenlijk vooral doordat ik op vakantie ben en het natuurlijk zomervakantie is. Ik ben deze zomer 3 weken naar Amerika & Curaçao zoals ik al eerder heb verteld en op het moment bevind ik me op Curaçao. Als ik terug kom zal ik 2 blogposts over mijn vakantie maken. Eén om gewoon mijn vakantie te beschrijven en één om te laten zien hoe belachelijk veel ik heb gekocht. Ja, het is echt belachelijk veel. Laat ik daar dan meteen even duidelijk over zijn, ik heb sinds het moment dat ik wist dat we deze reis gingen maken gespaard. Ik had dus behoorlijk wat geld mee en daar heb ik dus alle make-up, sieraden, kleding etc van gekocht. ;) Nou ik heb dat je nu ongeveer kan begrijpen waar ik al die tijd rondhing en ik hoop heel snel weer terug te zijn.

Liefs,
Zoë ♥

O ja, nog een klein boeiend berichtje, haha. Ik ga zodra ik terug ga naar school ook blogposts maken over school, dus over huiswerk, organisatie, tijd verdelen dat soort dingen. Ik hoop dat dat leuk wordt gevonden. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten