zaterdag 28 mei 2011

My big love. ♥

Ja, ik weet het, waar ik het nu over ga hebben heeft totaal niks met beauty te maken, maar ik hou zoveel van mijn iPhone dat ik er gewoon een bericht over moet maken.

Ik heb sinds ongeveer een maand een iPhone en ik ben gewoon verliefd. Mijn ouders worden inmiddels helemaal gek van me, omdat ik continu op dat ding zit en totaal geen aandacht meer heb voor andere dingen.

Hihi, volgens mij denk je nu dat dit een nutteloos bericht is en dat is het ook! :) Daarom ga ik het maar hebben over mijn favoriete apps. Natuurlijk ben ik zoals bijna iedereen verslaafd aan doodle jump, angry birds en cut the rope. Verder ben ik dol op airport mania:first flight, ik kan de schattige vliegtuigjes gewoon niet weerstaan. Om het dan toch nog een beetje beauty te laten zijn heb ik ook 2 geweldige beauty apps. Dream closet, waarbij je foto's kan maken van al je kleding, zodat je je garderobe altijd bij de hand hebt en daarmee ook outfits kan maken en natuurlijk OPI, het meest geweldige nagellakmerk op deze aardbodem.

Nu ik over na denk, kan ik toch nog een minpuntje bedenken aan de iPhone. Je kan alleen muziek als ringtone gebruiken, die je als ringtone hebt gekocht bij iTunes. Ja, ik weet dat het via een omweg natuurlijk wel kan enzo, maar zo handig ben ik daar nou ook weer niet mee. Ik heb dus maar gewoon even mijn lievelingsliedje (Empire State of Mind - Jay-Z ft. Alicia Keys) gekocht.

Oké, dit bericht wordt te lang voor een bericht wat eigenlijk niks met beauty te maken heeft, dus ik ga stoppen.

xoxo
Zoë

P.S. Hier even een foto van nog een liefde, mijn hoesje. c:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten