zaterdag 28 mei 2011

Review: Lush bubblegum lipscrub



Oké, mijn eerste review moet gewoon over iets van de Lush gaan, aangezien ik een Lushverslaafde ben. Voor de mensen die niet weten wat Lush is, Lush is een winkel die alleen maar producten verkoopt die van natuurlijke, verse producten zijn gemaakt. Ze verkopen shampoo's, badspullen, zepen, moisturizers en nog veel meer!

Zoals je al hebt kunnen lezen gaat het nu over de lipscrub van Lush. Zelf heb ik bubblegum, maar ze verkopen ook nog een paar andere.

Ten eerste moet je wel tegen een lipscrub met een geur kunnen, want zoals de naam al zegt, ruikt bubblegum naar kauwgom en dan echt van die zoete kauwgom. Persoonlijk vind ik het heerlijk ruiken, maar ik denk dat dat voor iedereen net iets ander is. Verder smeert de scrub heel makkelijk op je lippen. Hij is niet te hard waardoor je lippen er niet aan stuk gaan, maar hij is gelukkig ook niet te zacht (want dan zou je er niks aan hebben. XD). Een groot pluspunt aan deze lipscrub is het feit dat je wat over blijft op je lippen gewoon mag oplikken. Veel beter dan al die chemische troep die je anders misschien perongeluk in je mond zou krijgen (mij lukt het namelijk nooit om niet is van een lipscrub in mijn mond te krijgen). Zoals je misschien inmiddels wel door hebt, ben ik een hele grote fan van deze lipscrub. Hij doet wat ie moet doen en hij ruikt ook nog eens heerlijk. Kortom geweldige lipscrub!

Nog even wat praktische informatie:
Website van Lush: http://www.lush.nl/
Prijs: 9.25 euro (in het potje zit 25g)
Product naam: Bubblegum lipscrub

Als je dezelfde lipscrub heb gebruikt, laat me weten wat je er van vindt!

xoxo
Zoë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten