zondag 29 mei 2011

Hyper. ♥♥♥♥♥

Oké, ik denk dat ik ook gewone berichten ga plaatsen naast mijn beauty berichten, omdat ik te hyper ben om dit bericht niet te plaatsen. XD

Ik ga namelijk deze zomervakantie eindelijk naar Amerika en Curacao! Ik had echt nooit gedacht dat we echt zouden gaan, want mijn ouders zagen het niet zo zitten. Hihi, gelukkig heb ik ze toch zo ver gekregen en gaan we nu naar New York, Washington, Orlando, Miami & Curacao. We gaan pas over 2 maanden, maar ik loop nu al te hyperen. Mijn ringtone is inmiddels zelfs Empire State of Mind - Jay-Z ft. Alicia Keys (volgens mij had ik dit al verteld in mijn iPhone post hé?)

Het lijkt me wel duidelijk dat ik er behoorlijk veel zin in heb. Ik ben zelfs aan het sparen, zodat ik daar allerlei make-up, sieraden, schoenen, kleding en nog meer kan kopen. Geloof me, dat is een wonder, want ik kan echt voor geen meter sparen. Is eigenlijk nooit een van mijn kwaliteiten geweest, maar nu doe ik het best redelijk.

Hihi oké, ik laat je weer gaan, dus byeeeeee. <3

xoxo
Zoë

1 opmerking: