zaterdag 28 mei 2011

Review: Maybeline one by one Volum' express mascara (waterproof versie)

Ik denk dat iedereen wel eens gehoord heeft van de Volum' express mascara's van Maybeline.
Ze zijn zeer bekend en vandaag ga ik mijn mening geven over de nieuwste in het rijtje, de One by One mascara.

De One by One mascara is dus de nieuwste in het rijtje en hij heet zo, omdat Maybeline claimt dat elke wimper maar liefst 3 borsteltjes tot zijn beschikking heeft. Dit lijkt me een beetje overdreven, net zoals de reclame van de mascara waarbij het duidelijk te zien is dat er valse wimpers worden gedragen. Zo zonde, want de mascara zelf is eigenlijk harstikke goed. Je wimpers krijgen veel meer volume en de waterproof versie is ook echt waterproof. Verder is het borsteltje fijn, hij is vrij groot, maar daar heb je opzich niet zo'n last van. Voor mijn gevoel kom ik goed bij alle wimpers. De verpakking opent makkelijk en sluit ook weer makkelijk.

Kortom, goede mascara, zoals de meeste uit de Volum' express lijn, maar zonde dat er weer zo'n fake reclame bij moet.

Informatie:
Te krijgen bij: Volgens mij bijna elke drogist. (etos, da, etc.)
Prijs: 14,49 euro
Product naam: Maybeline one by one Volum' express mascara.

xoxo
Zoë

P.S. Op die van mij staat "Cil a Cil" , dat komt omdat ik hem in Frankrijk heb gekocht. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten